BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 2 Disember 2012

Maaf sy xla sekuat mana yang kamu sangka..



Ya memang benar pada dasarnya saya sagat-sangat kuat untuk hadapi semua ini tetapi sebenrnya saya amat lemah.. xtaw nak luahkan pada siapa lagi sy cuba untuk pujuk haty saya dengan ini sy mulakan dengan bismilah saya nak cite.. saya sebenarnya seorang yang amat-amat tkut untuk membuat sebarang presentation.. kerana saya mempunyai darah gemuruh yang sangat kuat.. lihatlah tadi...  ketika menjalankan presentatiOn Falsfah saya menjadi kelu, nafas saya tidak terkawal, tetibe je rase nak batuk ( dah la td aq selsema so tkeluar sket air hingus aq tyme present td. ) mmg memalukan.. coz sebenarnya aq adalah leader kumpula namun aq xdapt nak sampaikan present yg terbaek... maf kan sy wak cOz xdpt nak wat yg terbaek utk awk.. :( sy doakan pda masa akan datang sya dapat memperbaiki kelemahan saya ini insya allah.. moga allah permudahkan segala urusan.. sekian kini sahaja nanty sy deatiate kan lg ucapan nerves yang sy dah ungkapkan...ok night... 1:54am 3/12/12.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan